Особливості SEO-просування сайтів на медичну тематику
Конкуренція в галузі медичних послуг надзвичайно висока. Залучити користувачів та здобути їхню довіру — це непросте завдання. А оскільки ми живемо в цифровому світі, “розповісти” про свої послуги та досвід у вирішенні проблем людей медичним установам та приватним особам допомагають сайти. Через специфіку цієї ніші їхнє SEO-просування має низку особливостей – про них розказує фахівець з seo-просування з компанії https://proseo.kiev.ua/.
Особливості SEO-просування медичних сайтів
Сайти медичного спрямування знаходяться під пильною увагою пошукових систем через те, що належать до сегменту YMYL— у цю групу входять ресурси, які мають вплив на здоров’я людей, фінанси, політичні погляди тощо. Ключовою вимогою щодо контенту є дотримання принципів EAT (експертності, авторитетності, достовірності). Під час ранжування сайту пошукові алгоритми оцінюють також дотримання законодавства щодо реклами медичних послуг, препаратів, дієт. Важливе значення має оптимізація під місцеві запити та репутація, яку формують відгуки й підтвердження кваліфікації спеціалістів.
Покрокова стратегія SEO-просування
Стратегії просування, наприклад, сайту аптеки, стоматологічної клініки чи медичної лабораторії попри певні особливості передбачають виконання таких обов’язкових кроків:
- Технічна оптимізація сайту. Насамперед потрібно адаптувати вебресурс під мобільні пристрої, оптимізувати зображення для прискорення завантаження сторінок, наприклад, за допомогою технології AMP.
Зверніть увагу! Виявити помилки допомагають такі інструменти, як Screaming Frog та PageSpeed Insights.
- Локальне SEO. Сайт потрібно зареєструвати в Google Business Profile, та створити сторінки, орієнтовані на жителів окремих великих і малих міст. Якщо медзаклад має фізичні представництва, варто додати адреси на Google Maps.
- Аналіз та вибір ключових слів. Популярні запити потрібно доповнювати медичними термінами. Наприклад, додати до ключа назву міста, району чи навіть станцію метро, прізвище відомого спеціаліста (якщо він у вас працює), спеціалізацію закладу чи назви конкретних процедур.
Варто знати! Знайти найбільш ефективні ключові запити допомагають такі програми — Ahrefs, Google Keyword Planner, SEMrush.
- Контент-маркетинг. Потрібно зосередитися на написанні статей для блогу, створити сторінку FAQ, додати відеоконтент, інфографіку, детальний опис процедур тощо.
- Створення контенту. В ідеалі створювати описи процедур, лікувальних засобів, експертних статей та інших матеріалів для медичного сайту повинні люди, що мають відповідну освіту й досвід, уміють подати складну інформацію доступно й зрозуміло.
- Відгуки та коментарі. На сайті потрібно передбачити такі опції, як “Залишити коментар” та “Оцінити якість послуг”. Користувачів варто стимулювати ділитися досвідом про якість товарів, обслуговування, зручність сайту, ціни тощо, пропонуючи бонуси чи інші вигоди.
- Підвищення довіри. Експертність та авторитетність ресурсу можна покращити, створивши сторінки спеціалістів. На них варто розмістити фото, вказати інформацію про освіту, досвід роботи, ліцензії, відзнаки, сертифікати чи нагороди, участь у семінарах, конференціях тощо.
Важливу роль у просуванні сайтів медичного спрямування відіграє також внутрішня й зовнішня оптимізація.
Зверніть увагу! Для моніторингу відгуків та репутації варто скористатися сервісами на кшталт Reputation.com чи Trustpilot, а відстежувати трафік та ефективність сайту допоможуть Google Analytics і Search Console.
Поширені помилки в SEO-просуванні медичних сайтів
Ефективному SEO сайтів медичного спрямування шкодять такі чинники:
- недостатньо опрацьоване семантичне ядро;
- складна, заплутана структура сайту;
- неякісний контент;
- надмірне використання ключових слів;
- наявність неякісних зовнішніх посилань;
- ігнорування відгуків.
Досить часто власники сайтів нехтують мобільною оптимізацією, недостатньо уваги приділяють локальному SEO, просувають клініку чи лабораторію в цілому, а не послуги конкретних спеціалістів.
Просування вебплатформ, які пропонують медичні послуги, має свої особливості. Врахування нюансів технічної оптимізації та вимог щодо створення контенту допомагає підвищити видимість сайту та залучити нових користувачів. Що раніше ви почнете впроваджувати перевірені на практиці стратегії, то швидше досягнете успіху.
Leave a Reply