Кабинеты адвоката находятся в Оболонском, Соломенском и Святошинском районах

 

Кодекс України про адміністративні правопорушення, стаття 231-1-235-1

Стаття 231-1. Органи державного геологічного контролю

Органи державного геологічного контролю розглядають справи
про порушення законодавчих та інших нормативних актів, які
встановлюють порядок, правила і вимоги щодо проведення робіт по
геологічному вивченню надр України (статті 57, 58).

Від імені органів державного геологічного контролю розглядати
справи про адміністративні правопорушення та накладати
адміністративні стягнення мають право:

державні інспектори - штраф до десяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян;

головний державний інспектор державного геологічного контролю
та його заступники - штраф до чотирнадцяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 231-1 згідно із Законом N 1379-XIV
( 1379-14 ) від 13.01.2000 }

{ Статтю 232 виключено на підставі Закону N 8/95-ВР від
19.01.95 }


{ Статтю 233 виключено на підставі Закону N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001 }


{ Статтю 234 виключено на підставі Закону N 2415-III
( 2415-14 ) від 17.05.2001 }


Стаття 234-1. Органи державної контрольно-ревізійної
служби в Україні

Органи державної контрольно-ревізійної служби в Україні
розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з
порушенням законодавства з фінансових питань (стаття 164-2),
порушенням порядку припинення юридичної особи або підприємницької
діяльності фізичної особи - підприємця (частини третя - сьома
статті 166-6).

Від імені державної контрольно-ревізійної служби в Україні
розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати
адміністративні стягнення мають право: начальник Головного
контрольно-ревізійного управління України та його заступники,
начальники контрольно-ревізійних управлінь в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та їх
заступники.
{ Кодекс доповнено статтею 234-1 згідно із Законом N 2941а-12 від
26.01.93; із змінами, внесеними згідно із Законами N 2372-III
( 2372-14 ) від 05.04.2001, N 3384-VI ( 3384-17 ) від 19.05.2011 }

Стаття 234-2. Органи державної податкової служби України

Органи державної податкової служби України розглядають
справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з ухиленням
від подання декларації про доходи (стаття 164-1), порушенням
порядку припинення юридичної особи або підприємницької діяльності
фізичної особи - підприємця (частини третя - сьома статті 166-6).

Від імені органів державної податкової служби України
розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати
адміністративні стягнення мають право начальник Головної державної
податкової інспекції України та його заступники, начальники
державних податкових інспекцій Автономної Республіки Крим,
областей, районів, міст і районів у містах та їх заступники.
{ Кодекс доповнено статтею 234-2 згідно із Законом N 323/96-ВР
від 12.07.96; із змінами, внесеними згідно із Законами N 23/97-ВР
від 23.01.97, N 1685-III ( 1685-14 ) від 20.04.2000, N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 2372-III ( 2372-14 ) від
05.04.2001, N 548-IV ( 548-15 ) від 20.02.2003, N 3384-VI
( 3384-17 ) від 19.05.2011 }

Стаття 234-3. Національний банк України

Національний банк України розглядає справи про
адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням
банківського законодавства, нормативно-правових актів
Національного банку України або здійсненням ризикових операцій,
які загрожують інтересам вкладників чи інших кредиторів банку
(стаття 166-5), порушенням порядку припинення юридичної особи або
підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця (частини
третя - сьома статті 166-6).

Від імені Національного банку України розглядати справи про
адміністративні правопорушення і накладати адміністративні
стягнення мають право Голова Національного банку України та його
заступники, керівники територіальних управлінь Національного банку
України та їх заступники.
{ Кодекс доповнено статтею 234-3 згідно із Законом N 1342-XIV
( 1342-14 ) від 22.12.99; із змінами, внесеними згідно із Законами
N 2372-III ( 2372-14 ) від 05.04.2001, N 2747-III ( 2747-14 ) від
04.10.2001, N 3384-VI ( 3384-17 ) від 19.05.2011 }

Стаття 235. Військові комісаріати

Військові комісаріати розглядають справи про такі
адміністративні правопорушення: про порушення
військовозобов'язаними чи призовниками законодавства про
військовий обов'язок і військову службу, про порушення
законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про
умисне зіпсуття обліково-військових документів чи втрату їх з
необережності, про неявку на виклик у військовий комісаріат, про
неподання у військові комісаріати списків юнаків, які підлягають
приписці до призовних дільниць, про прийняття на роботу
військовозобов'язаних і призовників, які не перебувають на
військовому обліку, про незабезпечення сповіщення
військовозобов'язаних і призовників про їх виклик у військові
комісаріати, перешкоду їх своєчасній явці на збірні пункти чи
призовні дільниці, про несвоєчасне подання документів, необхідних
для ведення військового обліку військовозобов'язаних і
призовників, несповіщення їх про виклик у військові комісаріати,
про неподання відомостей про військовозобов'язаних і призовників
(статті 210, 210-1, 211 - 211-6).
Від імені військових комісаріатів розглядати справи про
адміністративні правопорушення і накладати адміністративні
стягнення мають право районні (міські) військові комісари.
{ Стаття 235 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 2010-11
від 03.04.86, N 7542-11 від 19.05.89, N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12 від 15.11.91; в редакції Закону N 308/97-ВР від
04.06.97; із змінами, внесеними згідно із Законами N 2197-IV
( 2197-15 ) від 18.11.2004, N 1014-V ( 1014-16 ) від 11.05.2007 }

Стаття 235-1. Військова інспекція безпеки дорожнього руху
Військової служби правопорядку у Збройних
Силах України

Військова інспекція безпеки дорожнього руху Військової служби
правопорядку у Збройних Силах України розглядає справи про вчинені
водіями військових транспортних засобів - військовослужбовцями,
військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів,
а також працівниками Збройних Сил України під час виконання ними
службових обов'язків правопорушення, передбачені частинами першою,
четвертою і п'ятою статті 121, статтею 121-1, частинами першою,
другою і третьою статті 122, частиною першою статті 123, статтями
124-1 - 126, статтею 132-1 цього Кодексу.

Від імені військової інспекції безпеки дорожнього руху
Військової служби правопорядку у Збройних Силах України розглядати
справи про адміністративні правопорушення мають право посадові
особи військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової
служби правопорядку у Збройних Силах України.

Посадова особа військової інспекції безпеки дорожнього руху
Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
розглянувши справу про зазначені у частині першій цієї статті
правопорушення, може накласти на винних адміністративне стягнення
у вигляді попередження або передати матеріали про ці
правопорушення відповідним командирам (начальникам) для вирішення
питання про притягнення винних до відповідальності згідно з
Дисциплінарним статутом Збройних Сил України ( 551-14 ).

Протоколи про вчинені водіями військових транспортних
засобів - військовослужбовцями, військовозобов'язаними та
резервістами під час проходження зборів, а також працівниками
Збройних Сил України під час виконання ними службових обов'язків
порушення правил дорожнього руху, за які може бути накладено
адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування
транспортним засобом, передаються військовим інспектором безпеки
дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах
України до суду.

Матеріали про вчинені військовослужбовцями,
військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів,
а також працівниками Збройних Сил України під час виконання ними
службових обов'язків правопорушення, передбачені статтями 80, 126,
128, 128-1, частинами першою і другою статті 129 і статтею 140
цього Кодексу, передаються військовою інспекцією безпеки
дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах
України відповідним командирам (начальникам) для вирішення питання
про притягнення винних до дисциплінарної відповідальності.
{ Кодекс доповнено статтею 235-1 згідно із Законом N 557-XIV
( 557-14 ) від 24.03.99; в редакції Закону N 743-IV ( 743-15 ) від
15.05.2003; із змінами, внесеними згідно із Законами N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008, N 3161-VI ( 3161-17 ) від 17.03.2011,
N 3163-VI ( 3163-17 ) від 17.03.2011, N 4950-VI ( 4950-17 ) від
07.06.2012 }скачать dle 12.0
Метки:

 

 

F UA

 

Время работы:
Пн-Пт, с 9-00 до 19-00, в выходные по договоренности. Контакты. Схема проезда. Форма обратной связи.

 

Телеканал Интер - Эксперт адвокат Вадим Прокопенко - Как выбрать вкусные и качественные сосиски | ПРАВИЛА ВЫЖИВАНИЯ ВЫПУСК 25 (20.30) за 05.05.19 Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Перші про головне. Ранок. (9.00) за 31.08.17 Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Небезпечні вікна. Як вберегти дитину від падіння? Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Маршрутки vs пасажири - як відстояти свої права у транспорті? Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка щодо Компенсації за зламану ногу. Як відсудити гроші? 1+1 ТСН - Комментарий адвоката Вадима Прокопенка по Закону "Про Національну поліцію"

 

Rozetka UA

 

Услуги адвоката в Киеве и Киевской области Украины

Адвокат Прокопенко Вадим!
- Юридическая консультация.
- Защита прав клиента в суде.
- Определение стратегии по защите интересов.
- Споры связанные с ДТП.
- Споры по недвижимости.
- Трудовые споры.
- Семейные споры.
- Налоговые и таможенные споры.
- Защита по уголовным делам.
- Посещение подзащитного в сизо.
- Составление искового заявления, апелляции, адвокатского запроса.

 

 

         Юридические услуги

 

 

Рейтинг адвоката Вадима Прокопенко

 

  

 

 

Районы Киева

 

     Адвокат в Киеве

                           Адвокат
     Вадим Викторович Прокопенко