Кабинеты адвоката находятся в Оболонском, Соломенском и Святошинском районах

 

Науково-практичний коментар до ст. 212-7 Кодексу про адміністративні правопорушення України

Стаття 212-7. Порушення порядку ведення Державного реєстру виборців, порядку подання відомостей про виборців до органів Державного реєстру виборців, виборчих комісій, порядку складання та подання списків виборців, списків громадян України, які мають право брати участь у референдумі, та використання таких списків

Порушення встановлених законом порядку ведення Державного реєстру виборців, порядку та строків подання відомостей про виборців до органу Державного реєстру виборців, виборчої комісії, порушення порядку складання та подання списку виборців, списку громадян України, які мають право брати участь у референдумі, посадовою особою, на яку законом покладено такий обов'язок, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення встановлених законом порядку та строків надання списку виборців, списку громадян, які мають право брати участь у референдумі, відповідним виборчим комісіям, комісіям з референдуму, надання недостовірного списку виборців, списку громадян, які мають право брати участь у референдумі, посадовою особою, на яку законом покладено такий обов'язок, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення вимог закону про виготовлення нового примірника списку виборців для повторного голосування з урахуванням уточнень, внесених до списку виборців у день голосування, -

тягне за собою накладення штрафу на членів виборчої комісії від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
 
 Коментар:
 

Об'єктом цих правопорушень є суспільні відносини у сфері охорони конституційного ладу України та у сфері виборчого процесу. Порядок складання, подання та використання списків виборців та списків громадян, які мають право брати участь у референдумі, врегульовано Законами України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми» від 03.07.1991 р. № 1286-ХІІ, «Про вибори Президента України» від 05.03.1999 р. № 474-XIV, «Про вибори народних депутатів України» від 25.03.2004 р. № 1665-ІУ в редакції від 07.07.2005 р., «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 06.04.2004 р. № 1667-1V.

Адміністративна відповідальність за цією статтею настає за вчинення однієї з таких дій: 1) порушення встановлених законом порядку та строків подання відомостей про виборців або порядку складання списку виборців; 2) порушення встановлених законом порядку та строків надання списку виборців відповідним виборчим комісіям, надання недостовірного списку; 3) порушення вимог закону про виготовлення нового примірника списку виборців для повторного голосування з урахуванням уточнень, внесених до списку у день голосування. Порушення встановлених законом порядку та строків подання відомостей про виборців та складання списків виборців - це невиконання або неналежне виконання відповідними посадовими особами своїх обов'язків.

Суб'єктами цього правопорушення є особи, на яких законом покладено обов'язок подання відомостей про виборців чи списків виборців, списків громадян, які мають право брати участь у референдумі, Перелік посадових осіб, на яких покладено ці обов'язки наведено в статтях 39, 44 Закону України «Про вибори народних депутатів України», ст. 31 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», ст. 33 Закону України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми», ст. 31 Закону України «Про вибори Президента України».

Суб'єктивна сторона правопорушення характеризується наявністю вини як у формі умислу (для всіх правопорушень, передбачених коментованою статтею), так і у формі необережності (правопорушення, передбачене ч. 2 цієї статті).

Протокол про це правопорушення мають право складати уповноважені посадові особи органів внутрішніх справ.

Справи про правопорушення, передбачені цією статтею, розглядаються суддями районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів

скачать dle 12.0
Метки:

 

 

 

Время работы:
Пн-Пт, с 9-00 до 19-00, в выходные по договоренности. Контакты. Схема проезда. Форма обратной связи.

 

Телеканал Интер - Эксперт адвокат Вадим Прокопенко - Как выбрать вкусные и качественные сосиски | ПРАВИЛА ВЫЖИВАНИЯ ВЫПУСК 25 (20.30) за 05.05.19 Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Перші про головне. Ранок. (9.00) за 31.08.17 Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Небезпечні вікна. Як вберегти дитину від падіння? Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка - Маршрутки vs пасажири - як відстояти свої права у транспорті? Телеканал ZIK - Комментар адвоката Вадима Прокопенка щодо Компенсації за зламану ногу. Як відсудити гроші? 1+1 ТСН - Комментарий адвоката Вадима Прокопенка по Закону "Про Національну поліцію"

Услуги адвоката в Киеве и Киевской области Украины

Адвокат Прокопенко Вадим!
- Юридическая консультация.
- Защита прав клиента в суде.
- Определение стратегии по защите интересов.
- Споры связанные с ДТП.
- Споры по недвижимости.
- Трудовые споры.
- Семейные споры.
- Налоговые и таможенные споры.
- Защита по уголовным делам.
- Посещение подзащитного в сизо.
- Составление искового заявления, апелляции, адвокатского запроса.

 

 

         Юридические услуги

 

 

Рейтинг адвоката Вадима Прокопенко

 

  

 

 

Районы Киева

 

     Адвокат в Киеве

                           Адвокат
     Вадим Викторович Прокопенко